luni, 21 februarie 2011

Fotomodela

Cautand eu pe net, am dat peste o informatie neasteptata. Cine credeti ca a fost in vizita la cramele subterane? Nimeni altcineva decat Andreea Raicu. Iata ce scrie ea pe blog:
Am fost saptamanal la Chisinau timp de 4 luni, dar nu am apucat sa vizitez nimic. Am auzit ca sunt locuri frumoase, dar niciodata nu am reusit sa fac mai mult decat sa stau in sedinte, sa merg la hotel, la emisiune si la diverse interviuri. De data asta am avut jumatate de zi libera pana la plecare. Lumea imi spusese ca trebuie sa vizitez neaparat Cramele de la Cricova asa ca am profitat de cele cateva ore ramase si am plecat catre destinatia mult comentata.
Am ajuns la ora la care aveam programare. E nevoie de asa ceva pentru a intelege ce se intampla acolo si pentru a nu te rataci. Este un oras subteran care se intinde pe o suprafata de 60 km. E de-a drepul spectaculos. Strazi intregi care poarta denumiri de vinuri-Cabernet, Pinot, Feteasca…-butoaie imense de cate 20 de tone perfect aranjate…nu iti vine sa crezi ca asa ceva exista la o adancime de 80 de m sub pamant. Am vizitat incaperi in care stau peste 1 000 000 sticle..colectii private sau pur si simplu vin vechi extrem de pretios (cea mai veche stica din lume din anul 1902).
Crama Cricova - 80 m sub capitala Moldovei, Chisinau
Dupa acest tur impresionat am ajuns in camerele special amenajate pentru a degusta aceste minunate licori. Sali splendide fiecare cu un anumit specific….
A fost o calatorie impresionanta…Asa ca daca aveti drum prin Chisinau si timp la dispozitie nu ratati Cramele de la Cricova.
Nu stiu daca frumoasa fotomodel (cum sa-i zic, frumosul fotomodel, ori frumoasa fotomodela? - nu merge) a deschis si usa Bibliotecii Nationale a Moldovei.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!