duminică, 27 februarie 2011

Cum am ajuns langa Tennesee Williams

Intr-o postare pe blogul ei, Adina scrie urmatoarele:
Ar trebui sa spun doua vorbe si despre targul Gaudeamus, la care am fost sambata si duminica. Pozele inca nu am reusit sa le dau jos de pe aparatul foto, poate ca voi face mai incolo o postare cu ele. Reducerile mi s-au parut onorabile, ca atare am luat un maldar mediu de carti, impartite aproape frateste intre SF si mainstream.

Apoi posteaza o lista de titluri, in care figureaza si cartea mea:
 ........................
* Tennessee Williams, Memorii ale unui batran crocodil, Minerva, Bucuresti, 2010
* Raul Baz, Povestile Mariei, publicata in regie proprie in 2010, o carte de povesti foarte faina scrisa de un domn din Timisoara care a dorit sa-i faca astfel un cadou fiicei lui; v-o recomand cu caldura.
 ........................
Iata-ma, asadar, in vecinatatea marelui scriitor american Tennessee Williams.
Stiu sigur ca alaturarea nu poate fi intamplatoare. Sunt convins ca undeva trebuie sa existe o legatura.
Tennessee Williams

Cautand pe net, oricine afla rapid ca actrita Maria Britneva a fost modelul lui Williams pentru personajul Maggie "The Cat" din piesa lui "Pisica pe acoperisul fierbinte". Dar eu bag mana in foc ca daca o sa sap mai adanc, o sa gasesc niste legaturi cu mult mai spectaculoase. Totul e sa am timp.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!