miercuri, 9 martie 2011

Cum m-a luat la intrebari Daciana Sarbu

Cum deschid televizorul, cum dau de Ponta si Antonescu. Pentru mine, singura deosebire dintre cei doi este ca pe Ponta l-am vazut la Gaudeamus, iar pe Antonescu nu.
Dar sa va spun cum a fost cu Ponta. M-am pomenit cu el in fata standului pe nepusa masa. Nu s-a oprit, nici nu cred ca avea cum, pentru ca de mana tinea un copil, iar pe umeri il tinea pe al doilea. Asta nu m-a impiedicat sa strig: "haideti, domnu' Ponta, nu treceti asa, am aici o carte pentru copiii dumneavoastra!". "O cumpar, o cumpar, dar nu vedeti cum sunt"? a strigat si el. Strigam amandoi de parca eram peste munti. Imediat a aparut Daciana, sotia lui, care a luat o carte, a foit-o, mi-a pus intrebari, apoi a cumparat-o. Chiar mi-a placut, sincer sa fiu, ca mi-a pus intrebari. Putini au facut asta la Gaudeamus.
In orice caz, daca nu m-ar fi descusut Daciana, probabil as fi crezut ca au cumparat cartea din motive electorale. La pretul ala, votul meu ar fi fost extrem de ieftin.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!