joi, 17 martie 2011

Cum poti avea grija de flori

In postarea mea "O ipoteza ingrijoratoare"  http://totusipovestile.blogspot.com/2011/03/ipoteze.html am pus o poza cu florile de sub geam. Cu ocazia asta am observat ceva foarte interesant: florile din cele doua ghivece nu s-au uscat, cu toate ca alte cateva de sub acelasi geam s-au uscat si a trebuit sa le arunc (nu pe toate, de exemplu am un bonsai pe care incerc sa-l salvez - se vede si el in poza). De ce s-au uscat? Pentru ca nu s-a ocupat nimeni de ele. Eu am sperat ca Maria va avea grija, dar nu a avut. Am vrut s-o invat, dar se pare ca am esuat. Ei bine, cele doua care nu s-au uscat au, ambele, ceva pus in ghiveci de Maria: prima o inimioara, a doua un personaj de poveste, adica un iepuras cu fusta. Surprinzator, nu?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!