miercuri, 16 martie 2011

Daca as fi gugustiuc

Ma gandeam sa scriu altceva in dimineata asta, dar am gasit mesajul unei prietene la o postare de ieri, asa ca am ramas in zona gugustiucilor. Si m-am gandit la o noua ipoteza care sa explice de ce se lovesc gugustiucii de geamul meu cu o frecventa destul de mare. Poate au vazut ca aici, la mine, e o adevarata menajerie in devenire. Richi 2, care nu are stare, plus broasca testoasa pe care o tot vezi trecand prin camera. In plus, Maria ma bate la cap sa-i iau si un arici si poate gugustiucii au auzit-o.


1
2

3
4
Daca as fi gugustiuc si as vedea, de pe crengi, cum misuna prin casa un bichon si o testoasa si, in plus, as auzi vorbindu-se de un arici, cred ca si eu as vrea sa intru acolo.


Un comentariu:

  1. Si eu cred acelasi lucru!Si mai stiu(si asa stiu asa de multe-SIC-ca animalutele simt cand suratele lor sunt indragite,iubite si hranite,de unii dintre noi.
    Si mai stiu,ca toate isi doresc asemenea stapani,dar din nefericire nu toate au sansa asta.
    Pacat!
    Deci,intra in calcul si ipoteza aceasta!
    Dar,am o idee ce ar fi sa-l intrebi pe gugustiuc !

    RăspundețiȘtergere

După mine!