joi, 28 aprilie 2011

Arderea de tot

Ieri, am avut de mutat mobila. Mobila grea, un anumit dulap aproape ca nu am putut sa-l car. M-a ajutat un oarecare Ioji, preferat de Mitza pentru operatiuni prin casa.Toata treaba a plecat de la hotararea Lilianei de a instala o masa in balcon. In balcon stau eu, am aici calculatorul, tot felul de sertare cu diverse si acel dulap foarte greu, in care tin, in general, colectia de discuri. Am multe, intr-adevar, sunt colectionar de muzica si filme. Am facut pe comanda dulapul ala si a iesit unul foarte greu.
Acum l-am scos si, cu el, o parte din mine. Dar nu protestez, nu discut in contradictoriu, este o hotarare mai veche de-a mea. La ce bun sa discuti? A fost o vreme cand consideram ca discutiile sunt singurele variante de a obtine un consens, o pozitie comuna. Acum cred ca discutiile sunt absolut inutile. Ma indrept catre starea aceea de gratie in care daca cineva o sa-mi spuna "iesi afara" o sa ies, iar daca dupa aia o sa-mi spuna "vino inapoi" o sa vin. Sau, cel putin, catre asta pare ca ma indrept. Din ce am citit, omul care ajunge la asa ceva s-a inaltat spiritual foarte mult. Ori eu nu am facut nimic in sensul asta. Cine stie, poate ca unele lucruri vin de la sine.
Peste jumatate de ora, soseste o masina si ia dulapul si celelalte mobile pe care le-am scos. O sa le duc in apartamentul unde a trait si a murit mama. O sa le tin acolo o vreme, dupa care o sa le duc la niste cunoscuti, intr-un sat. Si, pana la urma, cand nu o sa mai fie nimeni dispus sa le tina, o sa le dau foc. Cred ca spectacolul incendierii unui dulap cu muzica si filme o sa fie fantastic. O sa-l filmez si o sa-l urc pe net.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!