luni, 11 aprilie 2011

Lumea e mica

Dupa ce am refacut relatia cu Gogol, am mers pe la el de doua-trei ori pe an. Si el si Dana, sotia lui, sunt niste oameni foarte ospitalieri, care se bucura sa aiba musafiri. Asa ca nu mi-am facut probleme sa ii vizitez inclusiv cand nu eram singur. Asa am ajuns la Breaza, impreuna cu Maria si cu Ali. Veneam de la Predeal, unde participasem la intalnirea de 30 de ani de la terminarea liceului - despre care o sa scriu, ca am ce. Cu mine erau si fetele: Maria si Ali. Dupa chef, ne-am suit in masina si ne-am dus la Breaza, unde am mai ramas vreo doua nopti. Fetele s-au imprietenit rapid cu cei doi caini ai lui Gogol, anume Max si Rabdau.
Ali cu Rabdau si Maria cu Max
Si in chiar prima seara, s-a intamplat ceva iesit din comun. Gogol are un baiat pe nume Mircea, care, cand ne-am dus noi acolo, era in clasa a unsprezecea. A facut cunostinta cu Ali si, din vorba in vorba, ea a urcat in camera lui, unde e compul, ca sa isi verifice mailurile. Daca tot s-a uitat pe mailuri, si-a zis ca nu-i rau sa intre putin si pe Yahoo Messenger, sa vada cine mai bantuie pe acolo. Si, in timp ce studia problema, Mircea, din spate, a aruncat o privire si a realizat ca ID-ul lui Ali ii este cunoscut de undeva. Pana la urma, cei doi si-au dat seama ca purtasera discutii pe mess de ani de zile. Si acum, printr-o intamplare, se cunoscusera in carne si oase. Interesant, nu? 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!