vineri, 8 aprilie 2011

Unde au disparut papadiile?


Ieri, pe drum, Ali se tot uita dupa campurile pline cu papadii (dandelion fields, ar fi zis John Lennon).

 

Si mie imi plac papadiile pe poieni, am facut multe poze cu ele. Am hotarat sa facem sedinta foto la intoarcere pe un astfel de camp. Dupa ce Lili s-a cazat (nu pot sa zic internat) la spital, am mers cu Ali pe ici pe colo si, cand ne-am uitat la ceas, era deja spre seara. Am luat-o repede catre casa si, pe drum, am cautat campurile cu papadii, ca sa facem poze inainte de apus. Dar, exact ca in Dosarele X, nu am mai gasit niciunul. Ne tot intrebam: unde sunt papadiile? Am inceput sa facem scenarii: ca le-au pascut oile, ca au venit niste cosasi si le-au taiat pe toate, etc. Prin niste orasele insirate de-a lungul drumului erau, dar pe poieni niciuna.
Intre timp, Ali s-a pus pe facut poze in si din masina. Uite ce interesant:
Unghia lui Ali
Cand am ajuns acasa, Mitza, care a fost inginer in domeniu, ne-a spus ca papadiile se inchid seara. Totul a capatat o explicatie, exact cand ma gandeam ca niscaiva forte obscure au hotarat ca eu si Ali nu trebuie sa facem nicicum poze in dandelion fields.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!