miercuri, 4 mai 2011

Noile fructe

In sfarsit, aseara am gasit incarcatorul pentru bateriile camerei foto. Asa ca am putut sa fac niste poze la care ma gandesc de vreo saptamana. E vorba despre un cos de fructe in care se afla...ce sa fie, ce sa fie...ah, da: fructe. In prima vedeti un mar si doua grepfruturi. In a doua, se adauga o para uriasa, din plastic.

Marul e acolo de doua saptamani. Cele doua grepfruturi stau in cos din luna noiembrie 2010. Pana in martie, au fost bagate intr-o punga transparenta de plastic. M-am uitat sa vad daca nu s-au stricat si, pentru ca erau ca la cumparare, le-am scos si le-am adus si alte fructe alaturi, totul, desigur, pentru decor. Mie, insa, imi place sa mananc din decor, asa ca pana azi am inghitit mai multe randuri de mere si niste kiwi. Grepfruturile au ramas neatinse, pentru ca m-am tot gandit sa le bag in storcator. In fine, acum le-am facut poze si m-am gandit sa le mai pastrez. Poate le desfacem la Craciun, cand, cu siguranta, vor arata ca unele proaspat culese.

Incep, de fapt, sa ma intreb daca fructele din ziua de azi mai sunt culese din copaci. Daca mai exista copaci, in afara de unii lasati sa creasca prin unele parcuri, ca sa nu se prinda lumea ca fructele lor se fac in laborator, prin clonare. Ah, abia astept sa ma duc o fuga la Breaza si sa mananc niste mere viermanoase, culese din pomul din curtea lui Gogol, cu mana lui Gogol!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!