miercuri, 18 mai 2011

Pregatire pentru schit

De duminica seara sunt la Darmanesti. Am ajuns spre seara, dupa ce am respectat toate indicatoarele de circulatie. Traseul a fost: Iasi, Targu Frumos, Roman, Bacau, Moinesti, Comanesti, Darmanesti. Aici ma astepta Adina, pe care nu am mai vazut-o de aproape 13 ani, adica din vremea in care ea lucra la Ploiesti ca ziarista la Muntenia Telegraf. O vreme, am fost colegi la Cota 1400, pe vremea cand eram acolo director de marketing. Candva, o sa povestesc mai multe despre acele vremuri frumoase.

Iat-o pe Adina, la ea in curte, iata-l si pe tatal ei, care ma astepta cu gratarul incins:
O seara placuta am avut, intr-o casa de oameni fara pretentii, cu o tuica excelenta si un vin extraordinar. Dimineata, am plecat la Schitul Sf. Ilie, despre care o sa povestesc intr-o postare separata.


Un comentariu:

  1. Cred ca povestea Adinei este interesanta...Iar casuta e atat de ingrijita ! Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere

După mine!