miercuri, 20 iulie 2011

Bicicleta ciumarneza

Intre Moldovita si Sucevita, se gaseste un sat numit Ciumarna. Nu e mare lucru de capul lui, insa am tinut sa ma duc acolo pentru ca mi-a recomandat un amic. Amicul este mare ciclist, desi se apropie de 60 de ani. Merge prin toti coclaurii din tara si se simte excelent. De fapt, chiar arata excelent, zici ca are 40 de ani. Ei, daca mi-a recomandat el Ciumarna, era clar ca nu voi gasi acolo vreun restaurant cu specific vanatoresc sau vreun salon de masaj. Am gasit, in schimb, multe curbe ale soselei in panta, care cred ca fac deliciul ciclistilor. 

Inca de la intrare, Ciumarna se arata a fi un loc unde domeniul public nu prea conteaza in ochii cuiva:
La intoarcere, constati cu stupoare ca e vorba de alta localitate - cam cum ar fi sa intri in Brasov, sa iti faci treaba si, la plecare, sa constati ca iesi din Lugoj:
Ceva mai incolo, pe o bucata de gard care sta in picioare, am gasit un anunt - o foaie de hartie bagata intr-o folie de plastic si prinsa cu patru pioneze:
N-am idee daca se poate locui in Ciumarna, daca exista vreo forma de distractie, daca exista oameni care fac si altceva acolo in afara de cresterea cailor. Nu stiu ce fel de primar au, de ce nu misca el nimic, de ce-l alege lumea. Poate ca acest sat exista doar pentru ciclistii din Sinaia si de pe aiurea, care gasesc aici curbe si pante numai bune sa fie atacate cu biclele.
Casa ciumarniana
Peisaj ciumarnez





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!