luni, 25 iulie 2011

Cultul personalitatii

Saptamana trecuta, mergand dinspre Vama catre Targu Secuiesc, am trecut prin Targu Ocna si, ca sa nu mai ocolesc prin Onesti, am luat-o pe un drum intortocheat, care trece prin cateva sate de genul Piriu Boghii si iese undeva la Oituz. Nu mi-a parut rau ca am mers pe-acolo, pentru ca mi-a fost dat sa vad ceva foarte interesant. Din loc in loc, apar niste panouri rosii ca focul, pe care sta scris asa: "Lucrare executata de Consiliul Judetean Bacau", iar mai jos, cu litere mai mari, "PRESEDINTE DRAGOS BENEA".

Daca nici asta nu e cultul personalitatii, atunci nu stiu ce sa mai zic. Lucrarile alea au fost finantate de CJ Bacau, asadar banii sunt publici. Acest Dragos Benea nu a facut absolut nimic altceva decat zice legea: a supus la vot o hotarare de consiliu si apoi a semnat hartiile pentru plata lucrarilor. De ce atunci trebuie sa apara numele lui pe panouri? De ce nu apare si numele vicepresedintelui CJ Bacau? De ce nu apar numele tuturor consilierilor din CJ Bacau? Si mai sunt o gramada de intrebari. De ce nu este scris pe niciun panou despre ce lucrare e vorba? De ce nu este scris numele executantului lucrarii? E o intamplare ca Dragos Benea si fratii Sechelariu, alti fruntasi ai PSD sunt cu totii din Bacau? Atat de inapoiati or fi moldovenii incat gusta asemenea mizerii si sunt de acord ca politicienii locali sa-si ridice singuri osanale? Nu stiu ce sa mai zic, dar, mergand pe-acolo, am simtit un mic frison, oarecum asemanator cu cele care ma furnicau inainte de 89, cand treceam pe langa uriasele panouri ale tovarasului amplasate in locuri de maxima vizibilitate.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!