sâmbătă, 16 iulie 2011

Dileme fonetice

Ce nu am apucat sa spun despre Schitul Efrem Sirul, e ca cei de-acolo au oratanii. Prin oratanii, eu inteleg acele pasari domestice care se plimba prin curtile taranilor: gaini, rate, gaste, curcani. Ei, la schitul acesta poti sa te impiedici prin curte de pauni si struti. Nu stiu ce sa zic de ratustele salbatice - de ele nu te poti impiedica decat daca intri in tarcul lor. Eu o sa le zic tot oratanii. Asadar, la Schitul Efrem Sirul, strutii, paunii si ratele salbatice au devenit oratanii.
 
Dopa cum se poate observa cu usurinta (vorba unui fost profesor din facultate), in cusca ratelor e o oglinda. Am intrebat pentru ce e acolo si am aflat ca e pentru paun. Paunul nu era acolo, l-am auzit cum tipa sau zbiera - nu stiu cum sa spun exact - undeva intre copaci, asa ca foloseau ratele oglinda. Apropos, gainile cotcodacesc, ratele macane, gastele gagaie, curcanii cloncane. Dar celelalte oratanii cum fac? Cum face paunul? Dar strutul?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!