joi, 14 iulie 2011

Reintalnire neasteptata cu Efrem Sirul

Gata, am reusit sa transfer pozele din camera foto. Pana o sa ma invrednicesc sa le ordonez, pun cateva dintre cele pe care le-am facut la Schitul Sf. Efrem Sirul, aflat pe Valea Uzului. Interesant schit, tine direct de Ierusalim, deci nu are treaba cu BOR. Umbland pe-acolo, mi-am amintit de rugaciunea Sf. Efrem Sirul, pe care o spuneam candva in fiecare dimineata:

Doamne si stapanul vietii mele, 
duhul trandaviei, al grijii de multe, 
al iubirii de stapanire si al grairii in desert,
nu mi-l da mie.
Iar duhul curatiei, al gandului smerit, 
al rabdarii si al dragostei, 
daruieste-l mie, robului Tau. 
Asa, Doamne, imparate, 
daruieste-mi ca sa-mi vad greselile mele 
si sa nu osandesc pe fratele meu, 
caci binecuvantat esti in vecii vecilor. Amin!
 
Creatii facute din sfori colorate, aflate intr-un foisor din curtea schitului


Un comentariu:

  1. ASEZAMANTUL DESPRINS PARCA DIN RAI,NE AJUTA SA UITAM CATEVA CLIPE,COTIDIANUL MULT DISTORSIONAT DE CONFLICTELE RELIGIOASE CARE NU FAC ALTCEVA DECAT SA NA TINA DEPARTE DE SINGURUL ADEVAR CARE SE SPRIJINA INTRE COPERTILE SFINTEI SCRIPTURI...SI ACESTA NU ESTE INTERPRETABIL.DUMNEZEU SA-I AJUTE PE CEI CARORA LE DATORAM FAPTUL CA CINEVA NE MAI TOLEREAZA INCA!

    RăspundețiȘtergere

După mine!