sâmbătă, 6 august 2011

Cum era sa cant cu Pasarea Colibri

Cand faci ordine, gasesti lucruri despre care nu ai fi crezut ca mai exista pe undeva. Asa am patit eu acum, indeletnicindu-ma cu aranjarea pozelor pe care le-a strans mama de-a lungul timpului. Printre ele, am gasit ceva foarte interesant: invitatia la lansarea candidaturii mele pentru fotoliul de primar al Sinaii, din anul 2000.

Ei, ce vremuri...Ce spectacol...A venit si Laura Stoica, saraca, a fost ceva de vis. Initial, am vrut sa intru si eu pe scena, sa cant cu Pasarea Colibri, nu mi-ar fi luat decat zece minute sa invat acordurile de la o piesa de-a lor. Dar nu a vrut Pittis, zicea ceva cu niste drepturi, cu televiziunile, ma rog, nu s-a putut. Am avut in schimb doi baieti din Sinaia, care au compus o piesa si au interpretat-o pe scena, obtinand bis de vreo doua ori. Imi pare rau ca nu-mi mai amintesc versurile, dar parca ii vad pe cei doi dansand un fel de rap si strigand "votati Raul Baz". A fost un mare succes, spectacolul s-a tinut in parc, pe o scena meseriasa, am primit multe felicitari, toata lumea imi spunea ca in seara aia am strans cel putin 500 de voturi si ca pot sa ma consider primarul orasului. Pana la urma, n-am intrat nici macar in turul al doilea, sinaienii l-au dorit primar pe Ion Bucur, care s-a dovedit a fi cel mai slab primar din istoria nu a Sinaii, ci a oraselelor de munte. In 2004, dupa un mandat complet ratat, a candidat independent la o functie de consilier local, dar a luat numai vreo 30 de voturi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!