luni, 5 septembrie 2011

Placinte cu branza si cu carne

A cincea zi cu Herbalife. Am fost la control, la tipul care mi-a vandut produsele si care m-a masurat si verificat cu tot felul de aparate. Are un catastif unde noteaza meticulos evolutia slabirii mele. Mi-a masurat iarasi circumferinta gatului, a toracelui, a bratului, a abdomenului, a pulpei, a gambei. O fi uitat ceva? Apoi, a verificat pe aparate cata grasime mai am, ce indice de masa musculara si multe alte lucruri interesante dar care pe mine ma lasa rece: EU VREAU SA DAU BURTA JOS!!!!
OK, mi-am iesit din fire, este efectul detoxifierii. Prezint scuze. 
In patru zile am slabit 1,4 kg. Asadar pot spera ca intr-o luna o sa ajung sa descarc vreo 7 kg. Nu mi se pare rau! Totul e sa rezist. Chiar acum, cand scriu, ma cam incearca o mica pofta de placintele cu branza si cu carne. Foame nu-mi e, dar pofta...mama, mama!
Cat eram acolo, in birou, a aparut si o tipa de la ei cu care am facut cunostinta data trecuta. Cand a auzit ca am dat jos 1,4 kg, a inceput sa topaie, scotand tot felul de exclamatii: bravo!, excelent!, nemaipomenit!, fantastic!, tine-o tot asa!, cand ajungi sub suta facem chef mare! Ziceai ca a slabit ea personal si ca acei 1,4 kg erau tot ce-i mai prisosea ca sa ajunga Miss Univers. Lunea viitoare ma duc din nou.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!