miercuri, 21 septembrie 2011

Sepia si alb-negru

Asa cum se obisnuieste, pe cruce o sa fie in curand poze cu mama, cu tata si cu Bunelu. Firma care presteaza servicii funerare la care am apelat, lucreaza cu unii din Bucuresti, pe care-i doare la doi metri in fata bombeului de felul in care ies pozele. In fond, ei le primesc pe mail, le aranjeaza cu un soft oarecare, le inscriptionaza pe placute ovale si isi iau banul. Asta este tot. Pe mine, insa, in calitate de client, ma doare ca pozele sa arate OK, adica sa semene si sa fie cat de cat reprezentative.

M-am dus la firma respectiva si am lasat un plic cu poze. Le-am zis sa aleaga de-acolo ceva care li se pare lor ca e OK, tinand cont ca e vorba de poze vechi, unele in sepia, oricum alb-negru, pentru ca nu mai am cu tata decat asa ceva. Le-am sugerat o anumita poza, care mie imi place, de la nunta parintilor mei. Au zis sa stau linistiti, ei sunt profesionisti, fac treaba de calitate etc. "Perfect, am zis, dar am o rugaminte: inainte de a inscriptiona pe placuta ovala, trimiteti-mi pe mail un preview, ca sa stau linistit". Au zis ca trimit, nici vorba, insa au uitat. Cand am ajuns la Sinaia, placutele erau gata. Dar vai, oroare: in poza cu ai mei putea fi oricine, numai nu mama. Ii scosesera pe calculator naframa de mireasa si ii pusesera un par...nu stiu cum sa-l descriu, mai bine pun o poza:
Poza asta am facut-o cu greu, ca nu au vrut sa ma lase, ziceau ca nu vor sa se faca de ras. OK, nu se fac ei de ras, ci aia de la Bucuresti. Le-am spus ca totul e OK mai putin poza asta si le-am cerut sa o schimbe. Dar sigur, asta inseamna niste bani si se punea intrebarea cine sa-i plateasca. Pana la urma si-au asumat eroarea si implicit si plata, am stabilit de comun acord ce alta poza sa foloseasca si am plecat. Asta se intampla acum o saptamana. 
Ei bine, pentru ca, asa cum am spus, eu traiesc sub zodia coincidentelor, acum cateva minute, in timp ce scriam postul anterior si urcam poze cu mormintele alor mei, m-am uitat, intr-un timp mort, pe mail. Si ce sa vezi? Tocmai sosise mesaj de la firma cu serviciile funerare, la care era atasata noua poza. Asa ca iat-o:
Nu pot spune ca e o capodopera, dar cel putin mama e mama, tata e tata, ii poate recunoaste oricine. Cat despre Bunelu, poza cu el a iesit bine din prima. Din pacate, nu o am la indemana, asa ca pun o alta, in care apar si eu


Un comentariu:

  1. Poza cu Bunelu' e foarte misto! :) Pustiul din poza seamana in primul rand cu tine (destul de bine, asta-i culmea!)si in al doilea rand cu Maria.

    RăspundețiȘtergere

După mine!