sâmbătă, 15 octombrie 2011

Un dialog suprarealist

Mă oprește într-o seară poliția. Mi-am dat seama imediat care era motivul: nu purtam centură. Vine unul șmecher și-mi zice:
- Domnu' conducător auto, să știți că purtarea centurii nu este facultativă.
Adică, mă-nțelegi, el era un tip care nu se-ncurcă în adresări. El lua lumea la mișto.
- Dar de unde știți dumneavoastră că asta credeam eu?
- Aaaa, nu, nu știu. Am vrut doar să vă atrag atenția că dacă vă închipuiți că e facultativă, atunci vă înșelați.
- Bun domnu' polițist. Atunci vreau și eu să va atrag atenția asupra unui lucru. Dacă vă închipuiți că eu aș crede despre dumneavoastră că sunteți șpăgar, atunci vă înșelați.
Ei bine, tipul a râs și mi-a dat drumul să plec. Nici până azi nu am priceput care a fost sensul întregii chestii.


Un comentariu:

După mine!