miercuri, 9 noiembrie 2011

Cum m-am tirat

Aseara pe la 8:30 a trebuit sa merg la mol (sau mall, ma rog). Ce-am vazut acolo m-a ingrozit: sute si sute de oameni imbulzindu-se, defluind, viermuind si roind (sau siroind, depinde de viteza cu care impingeau cosurile). Demult n-am mai vazut atata lume in mol. M-am intrebat: oare sa fie legata chestia asta de Sfintii Mihail si Gavril? Totusi, lumea incarca la greu din toate zonele: caiete, castronele, cartofi, bureti de bucatarie... chiar nu cred ca toti aia se duceau la sindrofii si isi faceau cumparaturile la 20:30 si mai ales nu cred ca aveau de gand sa duca asemenea cadouri. Singurul raspuns care mi-a venit in minte a fost ca timisorenii abia asteapta un prilej, un pretext, ca sa se duca la mol: "Vai, draga, azi sunt sfintii aia si eu n-am ajuns inca la mol sa cumpar cate ceva".
Acum stiu ca unii vor zice: "dar tu, tu ala care critici si strambi din nas, nu cumva erai si tu la mol exact la ora aia si faceai exact ce faceau toti?" Aici, adevarul ar fi prezent doar pe jumatate: intr-adevar, eram la mol la ora aia, insa nu faceam ce faceau toti. Eu eram acolo ca sa o duc pe Maria la intalnirea cu maica-sa. Am lasat-o si, vorba lui Andrei Zaharescu din Sinaia, "m-am tirat". Insa am apucat sa observ fenomenul pe care l-am descris aici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!