vineri, 11 noiembrie 2011

O idee

Prin martie, scriam despre felul in care am interactionat cu familia Ponta la targul Gaudeamus. Uite aici

Ei bine, prin octombrie ce mi-am zis eu: ia sa vad daca imi raspunde Daciana Sarbu si, mai ales, daca a citit cartea mea. Asa ca i-am scris pe Facebook. Ia priviti ce a iesit de-aici:

Ce se poate observa? Un singur lucru: ca Daciana Sarbu nu spune nimic despre cum i s-a parut cartea. Ea spune doar atat, ca i-a citit-o de multe ori Irinei. Eu am doua variante. Prima - sa cred ca de fapt nu a citit nimic, a doua - sa cred ca intr-adevar i-a citit-o Irinei de multe ori, caz in care as putea deduce ca i-a placut foarte tare. Eu stiu cum e sa-ti placa o carte. Am citit Winnetou de vreo 15-20 de ori pe cand eram pre-adolescent. In fine.
Ma gandeam asa: Daciana Sarbu i-a citit fiicei sale cartea mea de multe ori. Daciana Sarbu e sotia lui Victor Ponta. Ponta este presedintele PSD. Tinand cont ca sotiei presedintelui i-a placut mult cartea mea de povesti, n-ar fi cazul ca fiecare membru PSD sa cumpere cate un exemplar? Ia sa scriu eu la partid si apoi sa mai scot un tiraj, unul tare de tot, de vreo 10000 de exemplare!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!