sâmbătă, 31 decembrie 2011

Cu strămoșii

Când am fost, în vară, la Malaga, am făcut vreo două excursii, că așa e frumos, să te duci cu autocarul și să vezi lucruri. Una din ele a fost în Gibraltar. Acolo e singurul loc din Europa unde trăiesc maimuțe în libertate. Și adevarul e că sunt peste tot. Urci pe stâncă și nici nu apuci să te dai bine jos din cabină că le și vezi. N-ai voie să le hrănești, amenda e mare de tot. Iată:


Așadar, am ajuns în vârful stâncii, am coborât pe peronul cabinei și le-am și văzut. Mișună peste tot, precum câinii comunitari la noi. Unele au niște figuri care te sperie cu adevărat. Am făcut câteva poze cu ele:


La un moment dat, m-am apropiat de un grup de câteva maimuțe, cu oarecare sfială, pentru că peste tot erau afișele alea cu "Apes may bite if touched". Am rugat pe cineva să-mi facă poze lângă ele. A luat omul camera și, exact în acel moment, una mi-a sărit în brațe, apoi mi s-a suit pe cap. Poftim:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!