sâmbătă, 31 decembrie 2011

Frații lui Pigulea

Acum doi ani, în vacanţa de iarnă, am fost cu Maria la ski, undeva în Austria. Din păcate, am uitat în ce localitate - am mers în ultimii ani în atâtea staţiuni austriece că acum mi se învălmăşesc toate în cap. Poate a fost la Soll, poate la Kaprun... În orice caz, este un sat prin care am mai trecut cândva şi am cumpărat de-acolo un monstru. Monstrul a ajuns în camera Mariei, a primit numele Pigulea şi are rolul de a o apăra împotriva coşmarurilor. De când l-am adus, fetiţa mea nu a mai visat urat.

Aşadar, am revenit acolo, cu gândul să cumpăr încă un monstru. Numai că - surpriză - preţul crescuse de aproape trei ori. Dacă pe Pigulea dădusem 150 de euro, acum ar fi trebuit să scot 400 pe un frate de-al lui. Aşa că m-am limitat la a vizita atelierul şi a face poze. Iată  câteva:











Tipul care face monstrii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!