marți, 31 ianuarie 2012

Despre timp

Acum cateva zile, oarecum dimineata, a aparut pe Facebook o prietena cu care nu mai discutasem de ceva vreme. Iata ce dialog am construit:

EU: care mai este starea Dvs de spirit?

EA: abia am făcut ochi
încă n-am analizat situaţia

va spun eu: e tot ieri

hehehe
nu poate fi, că nu repet munca de ieri

dar priviti peretii, uitati-va pe geam
nu s-a schimbat nimic

ba da, geamul meu e mai curat
ieri l-am spălat

ah, e curat, dar e tot el insusi

azi vreau să merg să-mi depun actele pt buletin
ieri n-am vrut

dar e tot ieri, in cursul aceleiasi zile puteti sa treceti de la a vrea la a nu vrea si invers

mda, mare greşeală să încep o asemenea discuţie cu dvs cînd eu încă nu mi-am băut cafeaua.
Aşa-i, e ieri.

In urma acestui dialog lipsit de cofeina, am ajuns la concluzia ca intotdeauna azi este ieri. Mergand mai departe cu rationamentul, ieri este alaltaieri, deci, prin tranzitivitate, azi este alaltaieri. Si tot asa, pana ajungem la concluzia ca suntem in prima zi, aceea de-nceput, cand pamantul era netocmit si gol. Intrebarea ar fi: daca azi e prima zi, ce-a fost cu o ora inainte de prima ora a acestei zile?


2 comentarii:

  1. Întineresc pe oră ce trece :))))
    Mai am un pic şi-ajung înapoi în burta mamei, dar problema-i ce fac cu burta mea, că-i tot acolo?!

    RăspundețiȘtergere

După mine!