joi, 15 martie 2012

Cum da napasta peste om

De data asta, Richi a intrecut masura. Iata ce a fost capabil sa faca.
Pe la 10, a venit camerista sa ma intrebe daca am ceva nevoi. Am pus-o putin la treaba, ca pana acum s-a cam lenevit. Din cauza asta, n-am observat ca Richi nu mai era in apartament. Dupa ce a plecat camerista, da-i si cauta-l pe nemernic. M-am dus prin tot hotelul, nimeni nu-l vazuse. Am iesit in curte, am strigat, am fluierat - nimic. In cele din urma, vazand ca la camera vecina sunt niste chei in usa, am batut si apoi am intrat, convins ca e camerista pe-acolo. Ei bine, purcelul era inauntru, statea nemiscat, doar se uita la mine cu niste ochi din aia nedumeriti. Statuse acolo fara sa-i pese ca il cauta toata lumea si, lucru deosebit de grav, facuse caca in fata usii de la baie, pe mocheta prazulie. In apartament nu era nimeni, camerista coborase dupa nu stiu ce chestii, asa ca ma aflam, pur si simplu, in apartamentul cuiva fara sa am acest drept. Am vazut niste pantofi, niste pantaloni atarnati pe cuier si poate ca as mai fi vazut si altele daca nu as fi luat repede rahatii cainelui cu niste hartie igienica si nu m-as fi grabit sa inchid usa pe dinafara. 
Acum stau si ma gandesc: uite cum da napasta peste om! Daca aparea locatarul de drept si ma gasea la el in apartament, cu caine cu tot? Ce explicatii as mai fi putut sa-i dau?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!