luni, 28 mai 2012

Ultima zi la Naarden

Inainte de a merge la Van Gogh Museum am dat o tura prin Volendam, manati de sfaturile gasite pe net, de genul  "Anyone who wants to see the real beauty of Holland, goes to Volendam". Oraselul e la numai 20 de kilometri de Amsterdam, adica la o aruncatura de bat. Dupa ce l-am vazut cap-coada, am apreciat ca intr-adevar, merita. Nu o sa scriu prea multe, o sa pun in schimb poze. Uite:

 
Later:  Din pacate, mizeria gretoasa care in hotelul NH se numeste conexiune la internet, nu ma lasa sa mai incarc poze. Si asa a durat peste o ora sa urc ce am urcat, iar acum trebuie sa plecam. Nu recomand nimanui NH din Naarden. Liftul s-a defectat sambata si pana azi nu l-a reparat nimeni; in camera nu ai frigider; cardul cu care deschizi liftul si usa de la camera devine inactiv de trei ori pe zi.
In Hanovra nu o sa am net decat pe vineri (varianta optimista), asa ca nu pot sti exact cand voi avea ocazia sa urc si alte poze.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!