duminică, 30 septembrie 2012

10 ani

De ziua Mariei, a invitat la tort doua colege: Chloe si Finja. A fost o aventura interesanta. Cum au intrat in casa, cele doua si-au lepadat bagajele pe jos si au inceput sa se joace cu cainii. Apoi au plecat in camera Mariei, lasand toate pe unde-au apucat. Ia uite:

Chloe


Finja
Lepadarea bagajelor
Lili tinandu-se de frunte
Dupa aia am stat la masa - distractie maxima. Fetele au mancat tot ce le-am dat - si trebuie tinut cont ca erau chestii gatite de mine. Finja cel putin, a ras o farfurie de spaghetti de nu s-a vazut - chiar am intrebat-o daca nu mai vrea. Cam asa au aratat lucrurile:



Dupa masa, au facut chestii pe care nu le-am mai putut fotografia. Au iesit pe geam, la mansarda, au ajuns pe acoperisul garajului, s-au dus pana sub ferestrele vecinului, apoi au coborat pe o scara mobila si au sarit gardul, s-au dus la alt vecin si au sunat la usa dupa care au fugit. Intr-un tarziu, au disparut cu desavarsire, moment in care a inceput ploaia. Tocmai cand ne pregateam sa plecam dupa ele pe campuri, au aparut, pe rand, fleasca si cu picioarele goale: intai Finja, apoi Chloe, la sfarsit Maria care avea totusi niste incaltari, ceva foarte mic, cam cum erau celebrii balerini de prin anii 90. 
Sincer sa fiu, cand a venit mama lui Finja sa ia fetele, m-am simtit usurat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!