vineri, 22 februarie 2013

Combinatii

Nu mi se intampla prea des, dar zilele astea m-am gandit destul de mult la variantele posibile de combinatii barbat-femeie dupa criteriul accentului principal pe care il pun ei in viata. Si am ajuns la concluzia ca sunt noua tipuri principale de combinatii, asa cum se vede in imaginea de mai jos (la care am muncit ceva, asa ca va rog sa nu va legati de aspectul ei):
Trebuie sa recunosc ca se pot formula cateva intrebari interesante pe marginea acestor combinatii. Spre exemplu, as putea sa intreb care este cea mai durabila si bag mana-n foc ca dintr-o suta de persoane cel putin 95 ar spune ca numarul 4. In realitate insa, eu nu cred ca e numarul 4, ci unul dintre numerele 7 si 9. Va las sa va puneti intrebari si apoi sa intocmiti clasamente. Eu as fi interesat doar de cateva aspecte:
- care din combinatiile alea asigura o viata mai lunga?
- care din cele noua are sansa de a se destrama cel mai repede?
- care te consuma nervos cel mai mult (in functie de sex)?
- care dintre combinatiile astea ar fi acceptate de Biserica si in ce ordine?
- care dintre ele se pot transforma unele in altele cu trecerea timpului?
Chiar m-ar interesa sa aflu puncte de vedere cat mai multe...



2 comentarii:

  1. 7 si 9 - ok, de acord (9 mai putin), dar de ce nu 6?
    Probabil oricare din situatii ar ajunge, daca dureaza indeajuns de mult, la situatia 9 - in final.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa mine, e imposibil sa iubesti o femeie care nu poate iubi decat rational.

    RăspundețiȘtergere

După mine!