luni, 25 martie 2013

iPhone pentru cretinii congenitali

Ieri mi-am instalat antena parabolică. Acum pot să mă uit la televizor şi să butonez, as în good old times. Şi butonând eu, peste ce am dat? Evident, peste ştiri care mă pot face să nu-mi mai doresc să butonez.

Aflu, de exemplu, că ultimul răcnet în materie de mofturi este iPhone-ul îmbrăcat în piele de animale care trăiesc la Polul Nord. Domne, asta e cu adevărat crazy. Adică de ce mi-aş lua unul cu piele de la poli, în loc de unul cu piele de la abator? Răspunsul mi se pare absolut incredibil: animalele polare nu sunt înţepate de insecte....
Ce vrea să însemne treaba asta? Probabil că deştepţii care ştiu să facă bani grei de pe urma cretinilor congenitali, au avut o idee: pielea unui animal care a fost înţepat de insecte e periculoasă, poate transmite boli etc. Aşadar, hai să omorâm animale polare, să le luăm pielea şi să înfăşurăm cu ea iPhones cu care să se dea mari toate curvele şi copiii de bani gata din lumea asta rău întocmită.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!