luni, 23 septembrie 2013

Cianuri si mizerie morala

Fiind eu fan Basescu, desigur ca nu ma uit la televiziunile Varanului, ci la B1. Asta pentru ca B1 e singurul post unde poti auzi si ca Ponta e un plagiator ordinar, si ca Antonescu este un chiulangiu, si ca Oprescu e vinovat pentru moartea copilului sfasiat de caini. In plus, acest post transmite toate conferintele de presa ale lui Basescu. Am zis "ma uit?" Am exagerat. Vreau sa spun ca atunci cand sunt momente mai speciale, deschid televizorul si dau pe B1. 
 
In seara asta, am deschis iarasi pe B1, pentru ca sunt interesat sa vad ce cacaturi isi mai arunca in ochi penelistii si pesedistii care, vorba ceea, sunt cei mai buni prieteni din lume. Asa se face ca am dat peste emisiunea lui Turcescu. Stiti despre cine vorbesc, despre Robert, zis si Roby Echidistantu'. Omul asta s-a dat echidistant de cand il stiu. Atat de echidistant a fost el, incat a ajuns sa modereze finala Basescu - Geoana, aia in care Base l-a dat pe Prostanac cu gioalele in sus, facandu-l sa recunoasca in fata a milioane de romani ca a petrecut noaptea dinaintea dezbaterii in piscina lui Vantu - Vantu infractorul, ala care zicea ca a omorat cu mana lui tot felul de racketi etc. N-are sens sa mai insist, ca ma apuca iarasi sila.
Asadar, Turcescu, zis Roby Echidistantu'. Eu unul nu l-am avut niciodata la ficati pe acest domn. Sincer sa fiu, prea mi s-a parut ca face teatru de prost gust in emisiunile lui. Dar deh, daca Bobby Paunescu, patronul B1, n-a gasit altul mai bun, asta e. N-am avut incotro si m-am uitat (chioras, ce-i drept, si destul de rar) si la mahalaua lui Turcescu. 
Astazi, surpriza surprizelor: individul declara cu gurita lui ca a fost si el in delegatia de ziaristi trimisa moca in Noua Zeelanda de Gabriel Resources, prin 2010, ca sa vada acolo cum se exploateaza aurul cu cianuri etc. Asta inseamna un singur lucru: Roby Echidistantu' s-a suit frumusel intr-un avion platit de o firma cu interese majore de afaceri in Romania si a zburat, alaturi de alde Tatulici, Doru Buscu, Hurezeanu si alti corifei la mii de kilometri distanta, unde cu totii au huzurit pe banii firmei si s-au intors in tara linistiti, proaspeti, gata sa dea din nou in toata lumea care, nu-i asa, nu se ridica la inaltimea lor morala.
Acum, vine Turcescu si zice: "da, am fost in Noua Zeelanda cu Gabriel Resources, dar asta nu inseamna nimic, sa-mi arate cineva o singura interventie a mea in favoarea proiectului Rosia Montana sau impotriva lui, in toti acesti ani". Pai bine Turcescule, atunci de ce te-ai dus? Eu nu pot sa pricep ce-ai cautat acolo... De ce nu m-au luat pe mine, pentru ca puteam si eu sa fac acelasi lucru: mergeam, o huzuream pe banii lui Gabriel, apoi veneam in tara si mucles, nu aveam nicio pozitie, nici pro nici contra. De ce ai fost tu ales sa strabati continentele pe gratis si nu un om oarecare, un tip luat de pe strada? De ce tocmai tu, daca urmarea a fost ca nu ai scos niciun cuvintel dupa aia? Vorba ta, Turcescule, chiar crezi ca suntem cu totii niste cretini? Spui ca n-ai avut nicio pozitie... Dar de unde pot eu sa stiu cate ocazii vei fi avut sa ii dai in gat pe astia cu cianurile si poate ca tu ai inchis pliscul, ca deh, fusesesi in Noua Zeelanda pe banii lor... Ai vreo dovada ca nu e asa? Hai, Turcescule, risipeste aceste banuieli, tu care-i faci zdrente pe toti ca sunt corupti, imorali, tu care ii dai cu "lasa ca stim noi, nu suntem prosti, chiar credeti ca puteti sa ne mintiti in fata" si alte texte la fel de revoltate, care incep sa mi se para, de cand am aflat cine esti, revoltatoare.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!