vineri, 18 octombrie 2013

Niste poze aparute din adancuri

Maine foarte devreme plec spre Timisoara, drept pentru care in seara asta a trebuit sa-mi fac, cum se zice, bagajul. Cautand eu anumite hartii de care am nevoie, am dat peste o cutie de lemn, destul de mica, plina cu tot felul de lucrusoare din alea care starnesc nostalgia - poze, scrisorele, insigne etc. Printre ele, un mic album fotografic, cu copertele imbracate intr-un material asemanator cu panza de sac, dar avand o tesatura cu mult mai fina. Lipit pe el, un ciobanas facut din placaj si vopsit, cam cum erau diversele figurine pe care le decupam la traforaj pe cand eram pionier. Inauntru.....
Ei bine, inauntru am gasit vreo zece fotografii facute la Mamaia, pe vremea cand trebuie sa fi avut eu vreo 2-3 ani. Am stat si le-am privit indelung... parca e vorba de altcineva, nu de mine. Efectiv nu-mi pot imagina ca a fost o vreme cand eram asa, ca in pozele cu pricina. Nu-mi vine sa cred ca eram atat de mic si atat de firav, ca stateam in mod natural in brate la tata, ca nu-mi era rusine sa umblu gol, si mai ales ca aveam o figura atat de... asa de... in fine, nu gasesc un cuvant potrivit
Oh, my God 1
Oh, my God 2










Cu tata
Cu mama




Un comentariu:

  1. Apreciz momentul de sinceritate si de daruie catre prietenii de pe facebook! Drum bun spre Timisoara si sa sositi cu bine ACASA!

    RăspundețiȘtergere

După mine!