duminică, 23 martie 2014

100 de kilometri pentru o tura prin padure

Am crezut pana ieri ca in Germania nu poti sa mai gasesti paduri prin care sa te plimbi, pur si simplu, de capul tau. Aici totul este organizat si controlat, in sensul ca daca vrei sa mergi in cine stie ce loc salbatic de prin muntii Harz, trebuie sa faci parte dintr-un grup condus de un ghid, trebuie sa urmezi doar anumite trasee etc. Ieri insa am avut placuta surpriza de a gasi un orasel inconjurat de munti impaduriti unde ai la dispozitie diverse poteci pe care, daca o iei, parca ai fi in Sinaia, pe traseul catre Poiana Regala.

Oraselul se numeste Altenau si se afla in inima muntilor Harz, la 100 de kilometri de Hanovra. Ne-am dus acolo cu catel si purcel, am parcat masina langa un magazin inchis unde se vand chestii din lemn, am facut cateva poze, apoi am traversat si am luat-o pe o poteca marcata cu punct rosu. Uite imagini:





Problema e ca in varf nu gasesti nimic, nicio cabana, pur si simplu sunt niste banci pe care poti sa stai si sa admiri oraselul, plus un fel de adapost din lemn plin de scrijelituri - autografe ale celor care au trecut pe-acolo. Ia uite:

Deh, nu ma pot astepta sa dau aici de vreun Piscu' Cainelui, dar iata ca exista totusi posibilitatea de a face o mica tura pe poteci mai mult sau mai putin abrupte. Dupa ce le ordonez, pun si poze din padure, fara personaje.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

După mine!